Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja veljajo za pogodbe, ki nastanejo med podjetjem NNT Nina Mastnak s.p. in kupcem preko naše spletne trgovine www.nnt.si. Nnt.si je spletna trgovina, ki posluje tako v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov kakor tudi v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu.

Za nakupovanje se vam ni potrebno registrirati. Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila.

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so za kupce in ponudnika zavezujoče. Z oddajo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev, ki so tu navedeni, ter da se z njimi v celoti strinjate in drugimi objavljenimi pogoji ter spremembami, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh.

Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine www.nnt.si temeljito preberete splošne pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

NNT Nina Mastnak s.p. in kupec medsebojne obveznosti urejajo s temi splošnimi pogoji in Zakonom o varstvu potrošnikov.

1Sklenitev pogodbe
Kupoprodajna pogodba med podjetjem NNT Nina Mastnak s.p. in kupcem je v spletni trgovini www.nnt.si sklenjena v trenutku, ko podjetje NNT Nina Mastnak s.p. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje NNT Nina Mastnak s.p. kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku NNT Nina Mastnak s.p. in je kupcem na voljo preko »moj račun« in elektronske pošte.
2Cena in ažurnost podatkov
Vse cene izdelkov v spletni trgovini vsebujejo 22% DDV. Cene so označene v evrih (EUR). Cene na spletnih straneh trgovine www.nnt.si veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do dne objave novega cenika. Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine www.nnt.si.. Cena ne vključuje stroškov dostave. Zavezanci za DDV so dolžni ob nakupu navesti tudi svojo davčno številko. Podjetje NNT Nina Mastnak s.p. skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni v spletni trgovini www.nnt.si. Kljub temu pa se lahko rok dobave ali cena spremenita tako hitro, da podjetje NNT Nina Mastnak s.p. včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo podjetje NNT Nina Mastnak s.p. kupca obvestilo o spremembah in mu omogočilo odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Vsa besedila, slike, grafike, animacije in drugi dokumenti, ki jih vsebujejo spletne strani, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Vsebine spletnih strani ni dovoljeno kopirati, razpečevati, spreminjati ali na kakršenkoli drug način reproducirati, razen v primeru našega pisnega soglasja. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka, sodijo zgolj kot informativni prikaz izdelka. Za morebitne napake v tekstu se vam že vnaprej opravičujemo.
3Stroški in roki dostave
Dostava naročenih izdelkov je mogoča samo na naslov v Sloveniji. Stroški pakiranja in dostave enega paketa na naslov v Sloveniji znašajo 3,80 € ne glede na višino naročila ali težo izdelka, razen za izdelke kjer je strošek dostave posebej naveden. Stroške morebitnega vračila blaga krije kupec. V primeru dostave napačnega blaga krije stroške vračila spletna trgovina www.nnt.si. Storitve dostave za nas opravlja dostavno podjetje Pošta Slovenije. Za naročila oddana do 14:00 ure so pošiljke v dostavi že naslednji dan po oddaji. Za kasneje oddana naročila pa je dostava opravljena v dveh delovnih dnevih. V izrednih primerih je pošiljka dostavljena tretji delovni dan. V primeru, da vas v tem času ni doma, prosimo, da ob oddaji naročila navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi. Če vam kurir ne more predati paketa, vam pusti sporočilo s telefonsko številko, kamor lahko pokličete in se dogovorite za dostavo ali osebni prevzem v depojih podjetja Pošta Slovenije.
4Načini plačila
V spletni trgovini omogočamo plačilo na: • plačilo »po povzetju« z gotovino ob prevzemu, opcija je tudi plačilo z kartico, dogovor z dostavno službo • plačilo po predračunu z »nakazilom na TRR« Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ob prevzemu paketa, izjemoma s kartico. V primeru plačila z gotovino ob prevzemu dostavljalcu dostavne službe izročite gotovino in dostavljalec bo za vas opravil plačilo. Dostavljalec provizije za plačilo ne zaračunava. Dostavljalec vas pokliče po telefonu in se z vami dogovori za želen čas dostave. V primeru plačila po predračunu z nakazilom na TRR, vam bomo ob nakupu poslali obvestilo o računu, kamor je potrebno opraviti nakazilo. Plačilo lahko najlažje in najhitreje izvedete v vaši spletni banki, lahko pa tudi na katerikoli banki ali pošti v Sloveniji. V tem primeru plačate provizijo za opravljeno transakcijo banki ali pošti skladno z njihovimi pogoji poslovanja, ki bo za vas opravila plačilo.
5Postopek nakupa
Naročilo in oddaja naročila - Dodajanje izdelkov v spletno košarico: Kupec željene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb "V košarico". Gumb je na voljo na spletni predstavitvi izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila. - Pregled spletne košarice: V pregledu košarice lahko izdelke iz nje odstranite, spreminjate lahko tudi naročeno količino izdelkov. V pregledu košarice se nahaja povezava na korak prijave ali registracijo kupca. - Prijava ali registracija kupca: Kupec se lahko na tem koraku odloči za nakup s prijavo/registracijo, ali za neprijavljen nakup. Registrirani kupci lahko v svojem uporabniškem vmesniku spremljajo arhiv naročil, stanje odprtih naročil, urejajo svoje shranjene naslove za izdajo računa in naslove za dostavo blaga. - Zaključni obrazec za oddajo naročila: V zaključnem obrazcu so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. Če kupec opazi da je pri naročanju izdelkov in količin storil napako, se lahko vrne na pregled in urejanje spletne košarice s klikom na povezavo "nazaj na seznam izdelkov v košarici". V zaključnem obrazcu kupec označi še način prevzema, način plačila, logistične podatke za dostavo blaga, ter osebne podatke oziroma podatke podjetja. Vsa vpisna polja in izbire imajo omogočeno popravljenje vsebine ali spremembo izbire. - Oddaja naročila: Kupec naročilo odda s klikom na gumb "Naročilo z obveznostjo plačila" V primeru uspešno oddanega naročila, se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveni tekst, po elektronski pošti pa prejmete izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. Če potrditvenega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvenega emaila na vaš elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč na 040 300 073 ali nnt.by.nina@gmail.com, prav tako nas na iste kontakte obvestite, če ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu. Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. - Naročilo potrjeno Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 72urah, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.
6Odstop od pogodbe, vračilo blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov, pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec naročenega blaga v spletni trgovini www.nnt.si, ima v skladu s prej navedenim zakonom, pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na e-naslov: nnt.by.nina@gmail.com ali na tel: 040 300 073, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail naslov nnt.by.nina@gmail.com ali po telefonu 040 300 073. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega blaga. V namen odstopa od pogodbe lahko potrošnik neobvezno uporabi priložen vzorčni odstopni obrazec. Ne glede na obliko odpovedi mora potrošnik podjetju predložiti kopijo računa. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, nespremenjeno in v originalni embalaži. Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, v kolikor pa se kupec strinja pa se vplačani znesek naročenega blaga vrne na TRR uporabnika. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu po predhodnem dogovoru izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Vrnjeno blago pošljite na naslov: NNT Nina Mastnak s.p., Krajnčica 36, 3230 Šentjur. Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: nnt.by.nina@gmail.com ali po telefonu 040 300 073
7Garancije in stvarna napaka
PRITOŽBE IN SPORI Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik se odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. Kupec se lahko obrne v zvezi s pritožbenimi postopki na podjetje NNT Nina Mastnak s.p. pisno na naslov podjetja ali preko elektronskega naslova: nnt.by.nina@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS). Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
8Stvarna napaka
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor. O uveljavljanju stvarne napake nas obvestite na: nnt.by.nina@gmail.com Napaka je stvarna: 1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet 2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana 3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane 4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona, ki ureja varstvo potrošnikov. Obrazec za uveljavitev stvarne napake se nahaja tukaj. Prosimo vas, da izpolnjen obrazec za uveljavljanje stvarne napake na kupljenem blagu posredujete na e-naslov: nnt.by.nina@gmail.com
9Omejitev odgovornosti
Podjetje NNT Nina Mastnak s.p. si prizadeva za zagotovitev ažurnosti in pravilnosti podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko rok dobave ali cena spremenita tako hitro, da podjetje NNT Nina Mastnak s.p. včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo podjetje NNT Nina Mastnak s.p. kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Izključitev odgovornosti V primeru tehničnih težav na spletni strani www.nnt.si si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.
10Pritožbe in spori
V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 040 300 073, ali po elektronski pošti na nnt.by.nina@gmail. Pritožba se odda preko e naslova nnt.by.nina@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Na vse pritožbe se bo podjetje NNT Nina Mastnak s.p. odzvalo po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
11Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z zakonom, ki ureja izvensodno reševanje potrošniških sporov. Podjetje NNT Nina Mastnak s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino www.nnt.si, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno izvensodno reševanje potrošniških sporov. Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
12Varovanje osebnih podatkov
• Zavezujemo se, da bomo varovali zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletnega portala www.nnt.si. • Zbiratelj osebnih podatkov je podjetje NNT Nina Mastnak s.p., Krajnčica 36, 3230 Šentjur. • Zbrane osebne podatke bo Upravljavec uporabljal izključno za storitve, ki jih ponuja. Storil bo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Upravljavec za potrebe opravljanja storitev zbira, vodi, obdeluje in shranjuje uporabnikove podatke. • Podjetje NNT Nina Mastnak s.p. za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov www.nnt.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije, druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini; druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu. • Navedene osebne podatke uporabi za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom. • Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. • Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. • Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo sporočijo preklic registracije. • Zbrane podatke podjetje NNT Nina Mastnak s.p. obdeluje do preklica privolitve osebe. Pisni preklic lahko pošljete na naslov nnt.by.nina@gmail.com. Ne glede na preklic, bo podjetje NNT Nina Mastnak s.p. podatke uporabljalo za izpolnitev pogodbenih obveznosti.
13Pomen cenovne ugodnosti
ZNAK AKCIJA: z znakom akcija so označeni vsi izdelki, ki imajo znižano redno ceno. Sam znak akcija ne določa časovnega okvirja trajanja akcije, ta je določena v kategorijah. %Akcije kategorija in Akcijski izdelki - Znižanje: v kategoriji so vključeni vsi izdelki, ki imajo znižano redno ceno in so dodatno izpostavljeni na enem mestu, cena je znižana za nedoločen čas oz. do odprodaje zalog. RAZSTAVNI KOSI/POŠKODOVANA EMBALAŽA: v razstavni kosi/poškodovana embalaža so vključeni izdelki, ki so brezhibni imajo pa ali poškodovano embalažo (počena, zmečkana, strgana...) ali pa so bili odprti kot razstavni eksponat (neuporabljeni). Cena je znižana za nedoločen čas oz. do odprodaje zalog.
14E-novice in privolitve
Na nnt.si sledimo načelom transparentnosti in skrbnega ravnanja z osebnimi podatki v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov(angl. General Data Protection Regulation – GDPR; v nadaljevanju uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Vse informacije o upravljanju posameznih privolitev najdete v nadaljevanju. Z izpolnitvijo obrazca za prijavo na prejemanje e-novic o aktualnih dogodkih, trendih in novicah, se uporabnik strinja s posredovanjem podatkov, ki v skladu z zakonodajo veljajo za osebne podatke. Prav tako se z izpolnitvijo obrazca za prijavo na dogodke uporabnik strinja s prejemanjem e-novic ter prej navedenim posredovanjem podatkov. V tem primeru so to: e-pošta in IP naslov naprave, s katere se prijavlja. Ob prijavi se ima uporabnik možnost strinjati z uporabo osebnih podatkov v naslednje namene: [1] (OBVEZNO) Privolitev za prejemanje novic o aktualnih dogodkih, trendih in drugih zanimivostih velja do preklica in obsega: • uporabo podatkov za pošiljanje rednih e-novic • uporabo podatkov za občasno pošiljanje ostalih vsebin, kot so obvestila o dogodkih in podobno • izvoz, hrambo in obdelavo podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam omogoča pošiljanje teh novičk • obdelavo podatkov s psevdonimizacijo (tako, da jih ni mogoče pripisati specifičnemu posamezniku) • izvoz, hrambo in obdelavo podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam pomaga kontinuirano spremljati vaše aktivnosti na straneh nnt.si, nam omogočajo izvajanje kontaktiranje, povezano z vašimi aktivnostmi na straneh nnt.si, ter agregirane in anonimizirane analize uporabe portala in tamkajšnjih vsebin. • vsi osebni podatki se uporabljajo izključno za namene izvajanja naših storitev, anonimizirane analize ter optimizacijo našega poslovanja in niso dostopni javnosti, razen v primeru, ko nam uporabnik to izrecno dovoljuje s posebno privolitvijo za takšne namene.
15Vaše pravice na podlagi danih privolitev
Posameznik lahko od upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahteva, da stalno ali začasno preneha z uporabo njegovih osebnih podatkov v prej navedene namene. Takšno zahtevo lahko kadarkoli naslovi na e-naslov nnt.by.nina@gmail.com in podrobno navede, katere privolitve želi preklicati. Poleg tega ima tudi naslednje pravice: • Pravico do seznanitve z lastnimi osebnimi podatki: posameznik ima pravico do svojih osebnih podatkov, ki so bili zbrani v zvezi z njim, da se seznani z obdelavo in da preveri njihovo zakonitost; • Pravica do popravka oz. dopolnitve osebnih podatkov: posameznik ima pravico doseči, da nnt.si brez nepotrebnega odlašanja popravi njegove netočne osebne podatke; • Pravica do izbrisa osebnih podatkov: posameznik ima pravico doseči, da nnt.si brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z njim, v obsegu, kot ga dovoljuje veljavna zakonodaja; • Pravica do omejitve obdelave: posameznik ima pravico doseči, da nnt.si omeji obdelavo osebnih podatkov, kadar oporeka točnosti osebnih podatkov, kadar je obdelava nezakonita in namesto izbrisa osebnih podatkov zahteva omejitev njihove uporabe, ter v primerih, ko nnt.si njegovih podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, temveč potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo njegovih pravnih zahtevkov; • Pravica do prenosljivosti podatkov: posameznik ima pravico, da prejme svoje osebne podatke, ki jih je posredoval nnt.si v strukturirani, splošno uporabljeni in strojno berljivi obliki, ter pravico da te podatke nnt.si posreduje drugemu upravljavcu, kadar je do tehnično izvedljivo. • Pravica posameznika do ugovora: posameznik ima pravico kadarkoli ugovarjati obdelavi svojih osebnih podatkov, kadar se le-ta izvaja zaradi zakonitih interesov, zaradi katerih si nnt.si osebnih podatkov, kadar se ti obdelujejo za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov, v kolikor je povezno s takim neposrednim trženjem. Kadar posameznik ugovarja obdelavi za namene neposrednega trženja, se njegovi osebni podatki ne obdelujejo več • Pravica do vložitve pritožbe proti upravljavcu osebnih podatkov pri nadzornem organu, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov.
16Postopek uveljavljanja pravic
Uporabnik/ca je s podpisom privolitve seznanjen/a, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovi v pisni obliki na upravljavca na e-naslov nnt.by.nina@gmail.com. Seznanjen/na je tudi, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od uporabnika nnt.si storitev zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati. Seznanjen/na je tudi, da mora upravljavec na zahtevo, s katero uveljavlja svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.
17Vračila in reklamacije
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga Kupec naročenega blaga na www.nnt.si, ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na e-naslov:nnt.by.nina@golgeter.com ali na tel: 00386 40 300 073, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega blaga. V namen odstopa od pogodbe lahko potrošnik neobvezno uporabi priložen vzorčni odstopni obrazec. Ne glede na obliko odpovedi mora potrošnik podjetju predložiti kopijo računa. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, nespremenjeno in v originalni embalaži. Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, v kolikor pa se kupec strinja pa se vplačani znesek naročenega blaga vrne na TRR uporabnika. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu po predhodnjem dogovoru izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov – povezava: http://www.zps.si/images/stories/zakoni/zvpot_enpb_dec11.pdf (neuradno prečiščeno besedilo). Obrazec za uveljavitev stvarne napake se nahaja tukaj. Vrnjeno blago pošljite na naslov: NNT Nina Mastnak s.p. , Krajnčica 36, 3230 Šentjur Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: nnt.by.nina@gmail.com ali na tel 00386 40 300 073.

Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close